یزدفردا"صبح امروز امید عندلیب  رئیس امور شعب مؤسسه اعتباری آرمان در استان یزد به اتفاق مهندس مرامی یکی از مسئولین این موسسه مالی  با حضور در عمارت مرحوم کلانتری  از قسمت های مختلف سایت خبری یزدفردا بازدید کرده و از نزدیک باروند تهیه و تولید خبر در این مرکز آشناشدند.

سردبیر یزدفردا در این بازدید با  تشکر از حضور دربزرگواران همزمان با هفته خبرنگار  دفتر یزدفردا اظهار داشت:آقای امید عندلیب از جمله معدود مدیران جوان استان هستند که تحصیلات مرتبط در عرصه اطلاع رسانی داشته و با کارشناسی ارشد در رشته حقوق رسانه ضمن فعالیت موفق در عرصه های اجرایی در عرصه اطلاع رسانی نیز با رسانه های مختلف ازجمله یزدفردا همکاری داشته اند.

جلالی افزود:حضور خبرنگاران و افراد متخصص در عرصه اطلاع رسانی در یزدفردا  بزرگترین رمز موفقیت مجموعه طی 9سال گذشته بوده است و همیشه یزدفردا مدیون تلاش های صادقانه فرداییان خواهد بود و امیدواریم همچو گذشته فرداییان در جهت تقویت این پایگاه خبری گام بردارند.

سردبیر یزدفردا در پایان افزود:موسسه مالی اعتباری آرمان در مدت کوتاه حضور خود در استان یزد توانسته اعتماد عمومی را نسبت به خود جلب نماید و فارغ از مسائل حاشیه ای  و بدون هیاهو در جهت حمایت از سرمایه گذاری های اصولی گام بردارد و نمونه بسیار خوبی از نتیجه اعتماد به جوانان است.

سرويس عکس يزدفردا

مجید دهقانی زاده

عکاس : مجید دهقانی زاده

 

 
 
 
 
 
 
سایت خبری یزد فردا

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا